Переможець районного конкурсу "Учитель року-2016" Грязнова Наталія Олександрівна - учитель Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Педагогічне кредо
Дитина – єдиний геній серед буденних сірих людей. А
учитель не той, хто все життя вчить, а той хто все життя вчиться. Я не знаю, яким буде світ, коли виростуть мої учні, які
цілі й цінності будуть актуальними тоді, тому намагаюся запалити їх єдиним
прагненням – прагненням учитися.
Інтернет-ресурс учителя
З давніх-давен нас переконують: «Коли народжується немовля, на небі загорається зірка і в цей момент Господь дарує дитині долю». Не знаю чи спалахнула зірка, коли з’явилася на світ я, та впевнена, що « Бог дарував мені вчительську долю,
Не ту, що гладенька, не ту, що по полю
Між квітів пахучих стежиною в’ється;
З краплини роси тобі щиро сміється.
Не ту, що байдужа, не ту, що не знає,
Де мрія дитяча по світу блукає…
А ту, що у серці пташиною б’ється
І перед лихом ніколи не гнеться.
Таку, що не спиниш, не скажеш: «Доволі!»
Бо вчитель – це сцена, де є усі ролі…»
Саме тому, вже сімнадцятий рік працюю на педагогічній ниві та виконую ролі
Психолога,
Ерудита,
Диригента,
Аматора,
Гросмейстера,
Організатора,
Генератора ідей.
Та виконуючи ролі, завжди пам’ятаю, що роль треба не грати, « а нею прожити, і душу дитячу у щастя змінити; любов’ю горіти, на мить не згасати, якщо й не вдалося навчити літати».
А відтак прикладаю максимум зусиль, щоб «запалити» учнів прагненням учитися. Стараюся навчитися радіти власним успіхам, адже і В.О.Сухомлинський наголошував: «Радість успіху – це могутня емоційна сила, від якої залежить бажання дитини бути хорошою». Погоджуюсь і турбуюсь про те, щоб внутрішня сила дітей ніколи не вичерпувалась. Бо знаю, якщо її немає, не допоможуть ніякі педагогічні хитрощі.
Мабуть, через це доводиться про себе почути:
Оригінальна,
Симпатична,
Оптимістична,
Багатогранна,
вИмоглива,
Старанна,
Творча,
Інтелектуальна,
Строга,
Толерантна. Одним словом –
особистістЬ.
Приємно чути такі слова. Відчуваючи радість, не раз переконуюсь, що «у тому вся суть: не для себе прожити, а когось хоть трішки навчити любити; побігти в ромашки по літньому полю…» І щодня говорю : «Спасибі, Господь, за учительську долю».
Педагогічне кредо
Віддавши дітям все найкраще – сягнеш нової висоти
Інтернет-ресурс учителя
Лауреат районного конкурсу "Учитель року-2016" Ткаченко Зініаїда Петрівна - учитель Фурманівської загальносвітньої школи І-ІІ ступенів Новоукраїнської районної ради
Педагогічне кредо
Учитись важко, а учить ще важче
Але не мусиш зупинятись ти
Як учням відаєш усе найкраще
Той сам сягнеш нової висоти
К.Бондаренко
Інтернет-ресурс учителя
Інтернет-ресурс учителя
Автопортрет учасника "Я - педагог і особистість"
З давніх-давен нас переконують: «Коли народжується немовля, на небі загорається зірка і в цей момент Господь дарує дитині долю». Не знаю чи спалахнула зірка, коли з’явилася на світ я, та впевнена, що « Бог дарував мені вчительську долю,
Не ту, що гладенька, не ту, що по полю
Між квітів пахучих стежиною в’ється;
З краплини роси тобі щиро сміється.
Не ту, що байдужа, не ту, що не знає,
Де мрія дитяча по світу блукає…
А ту, що у серці пташиною б’ється
І перед лихом ніколи не гнеться.
Таку, що не спиниш, не скажеш: «Доволі!»
Бо вчитель – це сцена, де є усі ролі…»
Саме тому, вже сімнадцятий рік працюю на педагогічній ниві та виконую ролі
Психолога,
Ерудита,
Диригента,
Аматора,
Гросмейстера,
Організатора,
Генератора ідей.
Та виконуючи ролі, завжди пам’ятаю, що роль треба не грати, « а нею прожити, і душу дитячу у щастя змінити; любов’ю горіти, на мить не згасати, якщо й не вдалося навчити літати».
А відтак прикладаю максимум зусиль, щоб «запалити» учнів прагненням учитися. Стараюся навчитися радіти власним успіхам, адже і В.О.Сухомлинський наголошував: «Радість успіху – це могутня емоційна сила, від якої залежить бажання дитини бути хорошою». Погоджуюсь і турбуюсь про те, щоб внутрішня сила дітей ніколи не вичерпувалась. Бо знаю, якщо її немає, не допоможуть ніякі педагогічні хитрощі.
Мабуть, через це доводиться про себе почути:
Оригінальна,
Симпатична,
Оптимістична,
Багатогранна,
вИмоглива,
Старанна,
Творча,
Інтелектуальна,
Строга,
Толерантна. Одним словом –
особистістЬ.
Приємно чути такі слова. Відчуваючи радість, не раз переконуюсь, що «у тому вся суть: не для себе прожити, а когось хоть трішки навчити любити; побігти в ромашки по літньому полю…» І щодня говорю : «Спасибі, Господь, за учительську долю».
Лауреат районного конкурсу "Учитель року-2016" Гресько Аліна Олександрівна - учитель Рівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7
Педагогічне кредо
Усе можливо, на неможливе просто потрібно більше часу! "У ХХІ столітті безграмотним вважається вже не той, хто не вміє читати і писати, а той, хто не вміє вчитися, доучуватися і переучуватися"
Е. Тоффлер
Автопортрет учасника "Я - педагог і особистість"
У житті людини завжди є можливість вибору, самовизначення. І від того, чи вірним буде цей вибір, залежить те, наскільки щасливим буде твоє життя. Доля привела мене на фізико-математичний факультет Кіровоградського державного педагогічного інституту, який я закінчила у 1992 році.
З того часу – я вчитель і учень. Учитель щодня продовжує шукати нові засоби, удосконалює їх, збагачує вибір варіантів, форм, прийомів педагогічної діяльності. Багато років тому я зробила свій вибір і вважаю його правильним дотепер. Я не працюю вчителем, я - вчитель. Я люблю свій предмет, знаю його, володію технологіями і методикою викладання, люблю учнів і отримую від своєї діяльності задоволення та насолоду. Бути вчителем - це не тільки можливість чогось навчити дітей, але ще й можливість щодня спілкуватися з ними, відкриваючи для себе нове. Змінюються діти, змінююся і я разом з ними. Мені подобається дивитися на світ очима дітей, знаходити в цьому радість і задоволення. Я радію їх успіхам і засмучуюся їх невдачами. У школі постійно розвиваюся, вбираю в себе все нове та цікаве, а моя професія дає змогу постійно бути молодою в спілкуванні з дітьми. Професія вчителя ставить досить високі вимоги до особистих якостей педагога. Від того, наскільки дітям подобається відвідувати мої уроки залежить те, наскільки багато вони з них винесуть, адже у школі діти формують своє ставлення до знань і науки, тому вчитель просто не має права відбити у них бажання вчитися. Навчати дітей математики треба не тільки для того, щоб вони отримали певну суму знань, а й навчилися думати, знаходити компроміси, виділяти головне, критично ставитись до будь-яких аргументів, висувати гіпотези і перевіряти їх на практиці. Вчу дітей слухати і чути один одного, поважати чужу думку, навіть якщо вона багато в чому відрізняється від свого власного бачення проблеми. Спілкування зі своїми учнями я будую на довірі, повазі, взаєморозумінні, толерантності. Своє головне завдання бачу в тому, щоб дати можливість розкрити індивідуальні здібності кожного учня, зробити так, щоб діти вчилися з захопленням, з бажанням дізнатися щось нове, щоб кожен урок приносив учням радість, втіху та зацікавленість у навчанні. Враховую їх можливості, інтереси та здібності. Вважаю, що доброзичливість, уважність, чуйність, гумор, емоційна культура – це супутники успішного навчання дітей. Щоб оволодіти педагогічною майстерністю, я постійно працюю над собою, пропускаючи передовий педагогічний досвід крізь себе, опановуючи нові технології навчання і виховання, формуючи свою чітку професійну позицію. Розмірковуючи про свій життєвий шлях, я розумію, що не можу провести межу, де закінчується моя робота і починається особисте життя. Напевно, це і є моя філософія, моя життєва дорога, яка веде до щастя педагогічної праці, до серця і розуму моїх вихованців. |
Лауреат районного конкурсу "Учитель року-2016" Шульга Лариса Сергіївна - учитель Мар"янопільського навчально-виховного комплексу " Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дитячий садок" Новоукраїнської районної ради
Педагогічне кредо
Віддавши дітям все найкраще – сягнеш нової висоти
Інтернет-ресурс учителя
Автопортрет учасника "Я - педагог і особистість"
Почну з імені. Як мене не називали, а таки Ларисою назвали. «Лариса» – значить факел, світити. Отже, освічую все життя. У наш час стратегічних і енергетичних постачань - це дуже актуально. У своєму житті, як кажуть, на життєвій ниві я вже мала час і підстави для деяких важливих філософських висновків. Як приклад: то нам тільки здається, що ми є те, що батьки вродили, а ні! Про Бога вже не кажу. А світ оточуючий, істоти, поняття – все на нас впливає, як на творінь суспільства і природи. Усе визначає сукупностей нас, як особистостей.
Народилася в рік собаки. Чи є по відношенню до людей істота більш дружня, віддана і невтомна. Ну хоч комусь, хто мене добре знає, я собаку трохи нагадую. А дата і день народження – стрілець. Як стрілець я добропорядна, розважлива й справедлива. Маю діяльний, підприємливий і імпульсивний характер.
Ще є такий календар друїдів. Так званий календар – галльський, Тисячоліття він нараховує. Друїди-жреці пов’язували міцну людину зі світом рослинним. Так от, я за цим календарем - ясен. Корінь «ясно», «світло», «осяйно». Приємно виглядає, міцний, стрункий, має живий характер, досить самостійний. Це тільки на вигляд ясен тихий, сумирний. Добре знає чого хоче, а скоріше чого не хоче. Цінує друзів і дружбу. Розум обов’язково пов'язаний з точною наукою. Це дерево надійне. І не треба боятися відпочити, сховатися у його тіні. Ось так календарі і гороскопи трактують мою вдачу. Ви скажете, що все це розваги і жарти. Я згодна, але доля правди в них є.
Училася на вчителя фізики, математики, педагога. І все життя вчуся-вчуся. Бо правду кажуть, щоб не стояти на місці треба швидко бігти вперед. А щоб іти вперед - треба бігти в два рази швидше.
Як вчитель математики і фізики маю стаж 46 років. І всі ці роки девіз моєї роботи: «Геній – це один відсоток талант і 99 відсотків поту».
Народилася в рік собаки. Чи є по відношенню до людей істота більш дружня, віддана і невтомна. Ну хоч комусь, хто мене добре знає, я собаку трохи нагадую. А дата і день народження – стрілець. Як стрілець я добропорядна, розважлива й справедлива. Маю діяльний, підприємливий і імпульсивний характер.
Ще є такий календар друїдів. Так званий календар – галльський, Тисячоліття він нараховує. Друїди-жреці пов’язували міцну людину зі світом рослинним. Так от, я за цим календарем - ясен. Корінь «ясно», «світло», «осяйно». Приємно виглядає, міцний, стрункий, має живий характер, досить самостійний. Це тільки на вигляд ясен тихий, сумирний. Добре знає чого хоче, а скоріше чого не хоче. Цінує друзів і дружбу. Розум обов’язково пов'язаний з точною наукою. Це дерево надійне. І не треба боятися відпочити, сховатися у його тіні. Ось так календарі і гороскопи трактують мою вдачу. Ви скажете, що все це розваги і жарти. Я згодна, але доля правди в них є.
Училася на вчителя фізики, математики, педагога. І все життя вчуся-вчуся. Бо правду кажуть, щоб не стояти на місці треба швидко бігти вперед. А щоб іти вперед - треба бігти в два рази швидше.
Як вчитель математики і фізики маю стаж 46 років. І всі ці роки девіз моєї роботи: «Геній – це один відсоток талант і 99 відсотків поту».
Лауреат районного конкурсу "Учитель року-2016" Ткаченко Зініаїда Петрівна - учитель Фурманівської загальносвітньої школи І-ІІ ступенів Новоукраїнської районної ради
Педагогічне кредо
Учитись важко, а учить ще важче
Але не мусиш зупинятись ти
Як учням відаєш усе найкраще
Той сам сягнеш нової висоти
К.Бондаренко
Інтернет-ресурс учителя
Автопортрет учасника "Я - педагог і особистість"
Упевнена, що вчителями не стають, ними народжуються. Робота вчителя - відповідальна та наполеглива праця. Діяльність вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги, справедливості засіває він в душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає знайти правильну дорогу в житті. Від особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні.
«Я буду вчителем!» … Скільки разів повторювала цю фразу! І скільки внутрішньої боротьби: бути чи не бути вчителем? Бути! З якою метою? Бажання бути корисною (так вчили мої вчителі), бажання багато знати (це мої відчуття), бажання комусь допомогти (це ж так звично). Непростим виявився шлях до школи… І поступово все визначилось. Я – вчитель! Яким повинен бути вчитель? Адже це мені вести по сходинках в доросле життя вченого, лікаря, вчителя, будівельника, майбутнього урядовця… За те, яким він стане, несу відповідальність і я, тому що закладаю фундамент наукових знань: про життя, про світ.
Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи. Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.
Працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з̓явитися через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності.
«Я буду вчителем!» … Скільки разів повторювала цю фразу! І скільки внутрішньої боротьби: бути чи не бути вчителем? Бути! З якою метою? Бажання бути корисною (так вчили мої вчителі), бажання багато знати (це мої відчуття), бажання комусь допомогти (це ж так звично). Непростим виявився шлях до школи… І поступово все визначилось. Я – вчитель! Яким повинен бути вчитель? Адже це мені вести по сходинках в доросле життя вченого, лікаря, вчителя, будівельника, майбутнього урядовця… За те, яким він стане, несу відповідальність і я, тому що закладаю фундамент наукових знань: про життя, про світ.
Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи. Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.
Працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з̓явитися через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності.
Немає коментарів:
Дописати коментар